Akademia Jakości CC

16 Listopada 2017, 09:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

PRELEGENCI

WOJCIECH WERESZKO

CEO True Leader, Project Manager, Trener, Mentor

Były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej im. T. Kościuszki we Wrocławiu, kierunku Dowodzenie Pododdziałami oraz Politechniki Gdańskiej Wydziału Zarządzania i Ekonomii na kierunku Zarządzanie Systemami Produkcyjnymi, ukończył także studia podyplomowe na Wydziale Oceanotechniki i Okrętownictwa PG.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania ludźmi oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi. Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Obecne zainteresowania koncentruje na obszarach związanych z przywództwem, w tym budowaniu zespołów zadaniowo - projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS), zarządzaniem i oceną ryzyka w projektach i programach oraz budowaniem długofalowych strategii biznesowych.

Jest certyfikowanym trenerem "FRIS - myślenia" oraz "Trenerem biznesu" Akademii SET. Posiada certyfikaty w zakresie metodologii zarządzania projektami Prince 2 i programami MSP, zmianą biznesową Change Managment oraz zarządzania ryzykiem M_o_R APMG International.


PAWEŁ OLSZEWSKI

Expert systemów Contact Center

Manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, systemami i procesami Obsługi Klienta. Przez ponad 11 lat pracy w Netii tworzył od zera Contact Center zdobywając doświadczenie w dużych wdrożeniach. Ostatnio związany z koncernem Europapier (Heinzel Group), gdzie pełnił funkcję IT&Customer Service Manager. Obecnie Expert systemów Contact Center w Cludo. Autor własnej (wdrożonej) koncepcji CRM oraz wielu specjalistycznych rozwiązań obniżających koszty funkcjonowania przedsiębiorstw. Prelegent na wielu międzynarodowych konferencjach oraz zdobywca nagrody "Best In Cloud 2016"Magazynu ComputerWorld za najlepsze wdrożenie Contact-Center SaaS w chmurze publicznej.

ROBERT MAŁEK

Expert w obszarze doradztwa biznesowego w Contact Center

Od początku kariery zawodowej związany z obsługą klienta. Zdobywał doświadczenie na każdym szczeblu obsługi klienta. Zaczynał jako konsultant u operatora telekomunikacyjnego ERA GSM (obecnie T-Mobile). Następnie pracował jako Kierownik Zespołu i przez 11 lat jako Kierownik Sekcji w Call Center. Od 2011 roku był odpowiedzialny za rozwój systemu contact center po stronie biznesu w T-Mobile. W roku 2015 rozpoczął współpracę z firmą Cludo jako Expert w obszarze doradztwa biznesowego w Contact Center.


MICHAŁ KARZEL

Menadżer, konsultant, coach; SUASOR Consulting

Doświadczenie menadżerskie i branżowe budował jako m.in.: szef telefonicznego kanału sprzedaży w Microsoft Polska; szef regionalnego oddziału Arvato services; dyrektor zarządzający Contact Center TPI; członek zarządu i dyrektor operacyjny Call Center Poland; Doradca zarządu kilku spółek branży CC. Wdraża i promuje model zarządzania zewnętrznego. Zarządza zespołami rozproszonych CC (telepraca). Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami CC, prowadzeniu projektów inwestycyjnych (technologicznych) i budowaniu strategii rozwoju organizacji CC. Specjalizuje się w: podnoszenie efektywności i jakości zespołów, zarządzaniu zespołami rozproszonymi, pomiarach i budowaniu strategii raportowania biznesowego i operacyjnego, standaryzacji procesów w call center, uruchamianiu nowych jednostek CC. Niezależny konsultant branży, m.in. prowadził projekty dla: Arvato services, CCP, D+S Europe, Efektum, Exatel, Lafarge Cement, Netia, Neuca, Oponeo.pl, Orlen Gaz, PTC, PZU, Wolters Kluwer. W 2015 i 2016 roku Przewodniczący Jury konkursu Telemarketer roku, w 2017 roku Przewodniczący Jury konkursu Złota Słuchawka.


DR MIROSŁAW TARASIEWICZ

Menedżer, Trener biznesu, coach

Praktyk zarządzania, menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w kierowaniu organizacjami biznesowymi, w szczególności w obszarach sprzedaży i dystrybucji. Przez większość swojej kariery zawodowej związany z branżą nowych technologii, zajmował wysokie pozycje menedżerskie w organizacjach polskich i międzynarodowych. Uczestniczył i kierował procesami restrukturyzacji i ekspansji rynkowej wielu firm. W 1999 został wyróżniony przez czasopismo Computer Reseller News prestiżową nagrodą "Człowiek Roku w Branży IT". Prezes i członek władz spółek kapitałowych, w tym również notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Doktor ekonomii w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Zajmuje się zagadnieniami przywództwa, elastycznych strategii i struktur organizacyjnych oraz problemami zarządzania w organizacjach działających w turbulentnym otoczeniu biznesowym. Autor koncepcji i publikacji poświęconych tym zagadnieniom, współautor książki "Alfabet mitów menedżerskich".

Certyfikowany trener biznesu, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadził projekty szkoleniowe z zakresu przywództwa, budowy relacji biznesowych i zarządzania zespołami.

Coach i dorada, zwolennik koncepcji coachingu racjonalnego w biznesie.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Uczestnik wielu programów rozwojowych w Polsce i za granicą.